body>

3 veckor och redan nakenmodell




Igår började min pappa jobba efter pappaledigheten. Det var bara mamma och jag hela dagen och då tyckte jag att det passade att ställa till med skrikfest igen. Enda gången jag var tyst var när vi var ute och gick med mormor. Jag somnar gärna i vagnen för det skumpar så gutt och ibland behöver jag ju vila lungorna lite för att orka med att hålla låda.
På kvällen så skulle vi till en fotograf och det var nära jag skrek så mamma varken hann duscha eller göra sig snygg. Men jag lugnade ner mig en stund så hon hann, men det var bara för att hon bad mig.
Hon sa:
Snälla lilla unge, kan du bara vara tyst en liten stund!

Hos fotografen klädde dom av mig alla mina kläder, 3 veckor och redan nakenmodell, hur ska detta sluta?
Jag demostrerade min illvilja till att ligga där och fläka ut mig som ett köttstycke genom att kissa på både mamma och pappa - två gånger!
Dom verkar fortfarande inte fatta vem det är som bestämmer i den här familjen.
Det vet väl alla, att det är jag, Sid - the man, som bestämmer!



Fotograf: Jimmy Stjärnborg, Nybro Foto & Atelje.

(Vi tog en sån här klassisk bild, men det är inte denna som kommer hamna i tidningen, där har vi varit lite mer fantasifulla)


Kommentarer
Postat av: MalinW

Men jisses va söööt!! Otroligt fin bild <3

2010-01-13 @ 20:48:29
Postat av: johanna w

så himla himla söt. väntar med spänning på tidningsbilden=)

2010-01-13 @ 21:46:25
Postat av: Carro

Sååååå fiiiiin!!! Ja verkligen!! : )

2010-01-13 @ 22:18:28
Postat av: Cissi

Men my god så liten och söt! :)

Soff kommer nog få bebbe den 18:e, sen är det en dejt som gäller!

2010-01-13 @ 22:21:32
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Sisela

Helt underbar bild!

2010-01-13 @ 22:40:13
Postat av: Michelle

Han är bedårande!! :)

2010-01-14 @ 08:47:49
Postat av: Sofie

Helt otroligt näpen och söt!!! Jättefin bild på honom, måste vara svårt att välja ut bilder hos fotografen bara, när man har ett objekt som är söt på alla :) Inga direkta känningar att det skulle vara på G så sysslingen lär nog låta vänta på sig :(

2010-01-14 @ 10:21:06
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: sara

kan ju inget annat än att h¨lla med alla andra här inne om att bilden var kanom! Kul att träffa dej idag vännen. Som sagt så vore en liten träff nästa v inte fel...vi får höras närmare om detta:) KRAMAR

2010-01-14 @ 19:27:47
URL: http://ohanacollection.blogg.se/
Postat av: akiz

han är verkligen så fantastiskt fin er lilla son. Men du, nu är det bara att inse att vi är besegrade, våra viljor gäller inte längre, nu är det alva och sid som styr och bestämmer!!! ;)



jag är van vid att bestämma och styra och ställa, men nu är to m jag besegrad....av en liten skitunge ;) men gud vad man älskar dem ändå!!!!!

2010-01-14 @ 20:05:26
Postat av: Frida

Han är så sööööt er lille Sid <3

2010-01-14 @ 22:10:16
Postat av: Jaana

Jättefin bild. Verkligen!

2010-01-15 @ 16:44:43

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0