body>

Hej på er, Siddisen här...




Hallå allihopa.
Jag tänkte jag skulle blogga lite här tillsammans med mamma.
Jag heter Sid.
Jag hade några ganska tuffa första veckor i livet. Min mamma verkar vara en sån som drar på sig massa sjukdomar så hon käkade medicin som jag fick räserbajs av. Dom sa att jag skulle få jobb på nåt ställe som heter Hultsfred när jag blir stor. Den andra bajsmannen ska tydligen ha gått i pension då.

Sen fick jag lite problem med ont i magen. lite knip sådär, och jag skrek allt vad jag kunde, men mina föräldrar verkar lite tröga och fattade inte vad jag menade. Äntligen har jag fått några droppar som gör att jag är lugn i kistan igen.  Tur det, för jag hörde nåt om att dom funderade på att sälja mig, eller lämna tillbaka mig där jag kom från. (Menar dom pappas pung då, tror ni?) Nog för att den är stor, men där får väl inte jag plats!?

Nu kan man kan säga att jag njuter av livet iallafall. Brukar spendera dagarna vid mammas jättebröst eller i min babysitter och kolla på en vit vägg. Det är mina favoritsysselsättningar.

Kommentarer
Postat av: johanna w

sååå underbart söt. haha så rolig du är sidding/fia! goaste gos puss

2010-01-10 @ 15:08:41
Postat av: Virva

Så underbart söööt ,man blir alldeles varm i hjärtat ......

2010-01-10 @ 15:16:50
Postat av: Sofie

Hej Siddisen! Vi ser fram emot att träffa dig och att din lilla syssling ska komma ut i världen nu, så ni får träffas och leka :) Var snäll mot mamma och pappa nu!

2010-01-10 @ 18:22:25
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: akiz

jag är kär!!!!!!

2010-01-10 @ 19:53:07
Postat av: Nettis

Men oh så sööööööööööt! Han ser lite pillemarisk ut.... Är det bus på gång tros? Han är verkligen undebart charmig er lilla Sid. Kram till er alla!!

2010-01-10 @ 23:07:24
Postat av: Jaana

Hej Sid.

Jag lovar att du inte ska bo i pappas pung. Om det är så att du har lust så kan du bo här ett tag och leka lite med kissarna och vovven, det vore väl skoj?

Och du, jag käkar också piller, såna där som man blir en riktigt kul typ av..det vore väl lattjolajban?! Du kommer inte att få någon räserbajs heller, du får "riktig" mat här.

Makaroner eller korv eller hamburgare..det vore väl smaskigt :))



Angående Hultsfredstypen, inte ska du väl ta över efter honom?! Sicka ideer mammsingar och pappsingar har. Efter ditt stora idrottsintresse och tävlingsinriktade "mind" kommer du att bli Polis!

Du vet, hjälpa gamla tanter över gatan, inte slå ner dom!!!



Vad kul du har det med den vita väggen :)

Vi har en gul vägg. Vill du njuta av livet o kolla in den? Hojta bara till så ordnar vi det "sid"u :)



Puss till dej och hälsa dina föräldrar så gott.



Häxan från Ängö

2010-01-11 @ 08:15:44
Postat av: Michelle

Han är såååå söt... såå, vems barn är han??? Haha, skojjar bara!



Puss

2010-01-11 @ 14:20:06
Postat av: Cissi

God morgon! Inatt fick jag sova mellan 21.30-03.16, inte illa! :) Hur har Sid varit?

2010-01-12 @ 05:30:45
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: mia

Vad skönt! Han hade nog lite ajj i magen! Han är så sjukt söt fia, jag vill oxå ha sådan söt bebis!!! Puss på er!

2010-01-12 @ 12:03:40
Postat av: fru oli

han är väldigt söt, Sid!!!

2010-01-12 @ 21:34:34
URL: http://www.metrobloggen.se/fruolin

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0