body>

Sid till högstbjudande! :)

Häromdagen hade vi följande diskussion medan Sid sov.

Roy: Skulle du sälja honom för 10 miljoner?
Jag: Näe.
Roy: 100 miljoner då?
Jag:....... (Betänketid) Njäe, jag tror inte man blir lyckligare av så mycket pengar. Skulle du?
Roy: Näe verkligen inte.

Men det där går i vågor känner jag. När jag inte fått sova och Sid skriker som en galning. Då skulle jag kunna ge bort honom, eller till och med ge någon betalt för att ta honom.

Jag fungerar verkligen inte utan sömn. Jag blir lipig, sur och nästan apatisk ibland. Så fort jag får fylla på sömndepån så fungerar jag normalt igen.
Jag önskar ändå att jag fick vara pappa och gå och jobba några timmar varje dag!

Kommentarer
Postat av: Virva

Sömn är viktigt ,du får inte tänka så där ens ,förstår att du är trött och jag finns här det vet du ju .Det är en jobbig tid när dom är små speciellt om dom skriker hela tiden ,Sen kan jag bara tala om att så himla roligt är det inte att jobba,passa på när du orkar träffa andra så du kan ventilera dina känslor med ........försök att m

njuta mellan varven av din egna lilla familj nu puss Vem har sagt att det skulle vara lätt ?

2010-01-18 @ 17:42:47
Postat av: Sofie

Om ett par veckor kommer jag också säkert vara tröt på bebisskrik, men just nu skulle det ljudet vara som musik för mina öro, men liten verkar inte vilja träffa sin mamma och pappa :(

2010-01-18 @ 19:59:55
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: akiz

Alva har också skrikfester om kvällarna nu, men det är bara för att hon är så himla envis och vill vara uppe och inte sova fast än att hon är övertrött....men somnar man kan man ju missa nåt som händer..... kanske är det därför som sid skriker för att inte somna ;)

2010-01-19 @ 09:23:16
Postat av: Nettis

Förstår precis hur du känner dig. Det är faktiskt som semeste att gå och jobba. Har börjat jobba någon gång per vecka nu. Konstigt nog så längtar jag nästan mer efter att gå till jobbet än att det ska bli helg.... Märkligt va!

Hihihi... Betala för att bli av med barnet..Ddet gör man ju till barnvakter... Vem har sagt att det måste vara för alltid? Det kan räcka med ett par timmar ju... Kram på dig och hör av dig om du vill ha sällskap! Jag har inget annat för mig när jag är ledig så jag tar GÄRNA en fika och lyssnar lite om du behöve ventilera dig någon dag.

2010-01-19 @ 10:47:03
Postat av: Jenny



Jag läste att någon hade sagt:



- "Det finns ingen man kan bli så arg på som sitt eget barn. Det finns heller ingen man älskar så mkt".



Konstigt att det går ihop men det gör det ju. Men ibland är dom billiga, det ska gudarna veta...



Tack för en kul blogg.

2010-01-20 @ 07:36:59
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/
Postat av: Virva

Vad bra sagt ..........- "Det finns ingen man kan bli så arg på som sitt eget barn. Det finns heller ingen man älskar så mkt".

Kunde inte sagt det bättre själv hahaha och då är ju mina 23,29,34

2010-01-20 @ 09:07:33
Postat av: akiz

virva, närmare 35 va? den äldsta börjar bli riktigt gammal nu.... snart antik ;) hehe...kraaaaam

2010-01-22 @ 09:12:31

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0