body>

Sjusovarbebis.

Tänkte bara skryta lite med min väluppfostrade son.
Han sover HELA nätter. Detta har han gjort sedan vi lämnade sjukhuset och hans mage inte krånglat. Vi somnar runt 21-22.00 och vaknar inte förrän Pappa ska stiga upp på morgonen vid 05.00. Då vill bebis äta, sen vill bebis sova igen. Oftast till 09.00, men ibland till 08.00.

Detta innebär att bebis inte sover något på dagen, förutom i vagnen under den en timmes promenaden som vi brukar gå.
Detta innebär även att bebis brukar bli kinkig och gnällig runt 18.00 på kvällarna, men han vill inte sova, för då kan man missa viktiga saker som händer. Social-bebis den där Sid.



Kommentarer
Postat av: Frida

Gick in här efter jag skrivit mitt senaste inlägg i Svantes blogg och fick en käftsmäll direkt haha.. Nämen allvarligt, jätte kul att din bebis sover...verkligen...grattis...gråter

2010-01-27 @ 17:36:17
URL: http://dagenssvante.blogg.se/
Postat av: Cissi

Förstår du hur lyxigt du har det med sömnen? DET ÄR JU INTE KLOKT. Kan jag skicka Eddie på träningsläger hos dig?

2010-01-27 @ 20:06:09
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: räkan

gud va skönt för dig gumman!!!!

2010-01-27 @ 20:42:36
Postat av: akiz

det är ni värda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!puss

2010-01-27 @ 21:27:09
Postat av: Carro

Kul att höra att nåt verkar funka med lillen! Håller med Akiz det är ni väl helt värda, ni fick ju ingen drömstart...håller tummarna att det blir bättre med magen snart Puss

2010-01-27 @ 22:58:05

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0