body>

Beach 2010 gick åt skogen!

Varför det är så svårt att banta på sommaren

1. Öl är gott
2. Vin är gott
3. Bearnaisesås är gott till grillat kött
4. Glass är gott
5. Det är gött att äta ute och slippa laga mat själv
6. Sa jag att öl var gott?





Och jag undanber mig kommentarer som "Men du är ju jättefin, det var bara 6 månader sen du fick barn"
För jag fiskar inte efter sådana kommentarer.
Jag vet att det "bara" var 6 månader sen, men vadå "bara"? Jag borde haft mer själv disciplin, borde kämpat hårdare, borde böjat tokbanta så fort jag slutade amma.
Nu har jag dock ett helt år på mig att kämpa för beach 2011. Men vi börjar först efter sommaren, gör alkohol är ju så herrans gott och jag fick vara vit hela förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: johanna w

Ja du beach 2010 kom alldeles för snabbt!!! Jag är med på beach 2011 då jäklar ska jag vara fit som attan!

men nu sommar 2010 ska jag minsann med dricka alkoholhaltiga drycker för det är ju då det är som godast!

skål!

2010-07-09 @ 17:57:03
URL: http://johannaaw.blogspot.com
Postat av: carro.s

skit samma som du säger öl, vin å mat är gott, ät å va glad ta resten en annan dag =)

2010-07-09 @ 22:37:20
Postat av: Carro

Rätt inställning! ät, drick och njut! Livet är för kort för att oja sig över ett par extra kilon!

2010-07-10 @ 10:20:01
Postat av: Eva

Hhaha! Very Nice! Men nu ska här börjas med en ny träningsteknik!! Sex-pack vad det va?! =)

2010-07-11 @ 22:05:50
URL: http://coinredning.blogspot.se
Postat av: räkan

Jag sympatimagar med dig, öl e ju gott, vem bryr sig liksom, förutom du själv då

2010-07-15 @ 18:19:18

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0