body>

Berest bäbis

Vi är upptagna, mamma och jag. Jag hjälper henne packa inför semestern. Vi ska till nåt ställe som heter Italien, dit måste man ha med sig en röd liten bok (se bild nedan) och den får jag inte tugga på, hur mycket jag än vill.
Mamma säger att om jag äter upp min röda bok, kanske jag inte får följa med till Italien.
Mamma är lycklig och går omkring och sjunger "Sola och bada i Piná Colada".
Jag vet inte vad Piná Colada är, kan man äta det? Är det lite som bröstmjölk? För isåfall är jag på, jag saknar dom där gudomliga brösten fulla med mat, nu när jag inte får dom längre kan jag tänka mig lite Piná Colada.
Med på resan ska mormor, morfar, farmor och farfar och så mamma och pappa då förstås.
Mamma och pappa snackar nåt om att dom ska ha semester och att di gamla ska ta hand om mig.
Hahaha, tror dom ja!
Min mamma hon snackar så mycket... hon lovar att laga egen bebismat till mig så fort vi kommer hem, den där äckliga burkmaten, kan hon köra upp där solen inte skiner. Fyyyy vad dom smakar skit. Idag fick jag smaka på mammas och pappas mat, Kalops och potatis, där snackar vi mat. Jag gjorde inte en enda grimas, ville bara ha mer!
Kanske jag kan få lite pizza i Italien-land?

Som ni förstår har vi inte tid att blogga på semestern. Men vi ska försöka lägga in lite bilder då och då.

Puss från Sid




                                 (Och ja, på den här bilden är jag ganska lik min kusin Alva.)


Kommentarer
Postat av: virva

Du lille söte plutten ...vad vi ska pussas /Mormor

2010-06-09 @ 20:13:57
Postat av: akiz

trevlig resa sidding. du är så himla söt och go. världens snällaste bebbe tror jag bestämt.

2010-06-09 @ 20:54:39
Postat av: johanna w

ha en helt underbar semester siddis med familj, kommer sakna er!



pusspuss

2010-06-09 @ 21:27:48
URL: http://johannaaw.blogspot.com
Postat av: Vicke

Ganska?! :D

Ha det gott!

2010-06-09 @ 22:14:40
URL: http://ia-radixlecti.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0