body>

Öppen förskola-pysseltant

Jag är ju ganska pysslig av mig som dom flesta vet, så Sid och jag har öppen förskola hemma, själva -utan alla dom andra snorungarna.
Det gillar mamma och Sid mycket bättre :)
Det här är vårt senaste projekt.



Ram som inhandlades på Jysk för 69,50




Knåda ut gips-lera på den ena sidan
Trycka ner Sids fot i leran (detta kunde jag inte ta kort på för jag har bara två händer och dom gick åt till att hålla Sids fot stilla i 20 sek för att det skulle bli ett snyggt avtryck.)
Sedan skrev jag ut den fina bilden på Sid och hans gudföräldrar på vår Fotoskrivare som vi köpte innan Sid föddes.



Sen blev det såhär fint. Från början var det tänkt att bli present till farmor & farfar eller mormor & morfar men det blev så fint så vi behåller den själva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin jag vill ha .........../Mormor

2010-03-03 @ 16:17:58
Postat av: Gudfar och gudmor

Gud vad fint, vi blir alldeles rörda. Du och din mamma är fantastiska, pappa Roy med. Tack för äran att vara gudföräldrar men också vara i en ram bredvid lilla foten!:)

2010-03-03 @ 20:35:09
Postat av: Anonym

Gud vad fint, vi blir alldeles rörda. Du och din mamma är fantastiska, pappa Roy med. Tack för äran att vara gudföräldrar men också vara i en ram bredvid lilla foten!:)

2010-03-03 @ 20:36:20
Postat av: akiz

vad fint det blev! En fotoskrivare var en bra idé, det ska jag önska mig i veckopresent av Peter!

2010-03-04 @ 11:57:56
Postat av: Stenberg

PysselFia! :)

2010-03-10 @ 06:03:22
URL: http://stenbergatsea.blogspot.com/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0