body>

Sid Kenneth Tage



I lördags döptes Sid i Slottskyrkan. Dopet var snabbt över på 25 minuter och kyrkan är fantastisk mysig.
Sid var lite gnälligare än vanligt men det berodde nog på att han hade klänning på sig. hasn gillar inte sådana tjej-grejor så mycket!
Här är sid med sina fantastiska Gudföräldrar Michelle & Christoffer. Vi får nog akta oss för dom där två, eftersom Michelle uttryckte sig så fint.
"Jag älskar Sid så mycket och ibland tror jag att han är min egen!"

Sids "klänning" är en 60år gammal släktklenod då både farfar och pappa har döpts i den. jag har bara bytt ut banden till mörkblå istället för ljusblå.
Sid heter numera Sid Kenneth Tage Håkansson.
Efter farfar och morfar. Det var en överraskning för våra pappor som fick höra namnen vi valt för första gången på dopet.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, det är så gott som redan försent... du vet väl att vi fick överlåtelsepapprena i kyrkan! :)

2010-03-01 @ 14:54:35

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0