body>

Stackars mammas lilla skrutt



Idag har dom plågat min son. Det var den där hemska BVC-tanten som tryckte 2 sputor i vardera av hans knubbiga små lår och min son gallskrek. Hon tyckte det var bäst att ge båda två efter varann, för annars skulle jag ju behöva trösta honom två gånger!!
Mamman tyckte nog det var värre än sonen som somnade gott i sin vagn efter besöket.
Det var vaccinering mot allt möjligt som stod på menyn idag.
Nästa besök är om 2 månader. Jag tror BVC fattat att jag inte gillar att gå dit, och att vi inte behöver springa dit i onödan hela tiden. Det är grädde i mammas pattar så Sid växer så det knakar. Jag talade dock inte om att Siddis har börjat med smakportioner. mer om det senare.

3 månander gammal
7426 gram tjock
63,5 cm lång


Kommentarer
Postat av: Virva

Stackars lille skrutt pussar och kramar från mormor

2010-03-23 @ 16:17:25

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0