body>

Update: Helgen.

I helgen firades pappi-Roy som fyllde år i veckan. Sid var förkyld och det skyller vi på simhallen. När man är sjuk myser man omkring i sköna kläder, därav plyschig pantertanterdräkt. Trots att lille sötnosen hade hosta, svårt att andas och var helt täppt i näsan så var han lika glad som vanligt. Vi har verkligen fått en happy-baby.

Vi säger GRATTIS och välkommen till världen till lille Jack. Mia och Hans andra son som äntrade denna världen i tisdags.

Sen vill jag veta varför huvudet är fylld med ludd sen jag blev mamma. Jag som alltid har 100% koll på allt och alla har inte längre koll på vart jag har röven, och då är den ändå större än vanligt.

Det är tandläkartider som missas, det är parkeringsböter som fås men det bästa av allt är när jag skäller ut
Roy för att han har gjort för starkt kaffe, när det var jag som bryggde kaffet 5 minuter tidigare....




Kommentarer
Postat av: akiz

tack för senast, gud vad mkt gott du fixat!



hoppas sid piggat på sig lite nu...alva e oxå happy fast än att hon är dunder förkyld. skönt det iaf!



jag fattar inte heller varför man blir så glömsk. förmodligen sömnbrist och för att man nu har en till att bry sig om och tänka åt. men jag tycker att det är charmigt att vara lite tankspridd. hahhahahahaa förbannade roy att han inte ens kan koka kaffe ordentligt ;)

2010-03-09 @ 10:00:28
Postat av: Jack

Tack Sid för den fina molo pyjamasen!! Jag känner på mig att vi kommer ha skitkul ihop, bara våra mammor kan få till det att ses lite oftare! Bilder kommer på mig! Pöss

2010-03-10 @ 13:01:26

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0