body>

Siddisen blir aldrig frisk!




Det här är mammas lilla sjuka.
Nu är vi inne på 5:e veckan med hosta och förkylning. Han har varit "nästan" bra en gång därimellan men i det stora hela mest sjuk. Lite falsk krupp och sjukhusbesök som gjorde honom lite bättre och så nu, sämre igen.
Idag nöjde jag mig inte med ett "nej, du behöver inte komma hit" utav sjukvården.
DOKTORN SKULLE LYSSNA PÅ MIN SON, om jag så skulle behöva pistolhota någon.
På 5 minuter var läkarbesöket över, och ja, han behövde bricanyl för andningen och hostan och gud vad konstigt att ni inte fick det när han fick krupp.

Ja, det tycker jag också.
Men det var inte astma, bara en envis förkylning som satt sig i luftrören.
Nu hoppas vi lille skrutt blir frisk, fortare än kvickt. Mamman kan behöva få sova hela natten lång igen.

Kommentarer
Postat av: akiz

ja det gäller att stå på sig för att få komma till doktorn, och jag stod också på mig och nu är hon ju mycket bättre tack vare bricanylen.... hoppas sidding också piggar på sig nu...... pussissar!

2010-05-24 @ 20:49:57
Postat av: akiz

ja det gäller att stå på sig för att få komma till doktorn, och jag stod också på mig och nu är hon ju mycket bättre tack vare bricanylen.... hoppas sidding också piggar på sig nu...... pussissar!

2010-05-24 @ 20:50:18
Postat av: johanna w

hoppas lilla siddis blir bättre, men det blir han säkert.., nu får ju jag lite dåligt samvete ska jag kanske kräva doktorsdejt till vår skrutta med, hon har ju heller inte blivit bra från sin förkylning ( hosta och snor) och dom blev ju sjuka samtidigt.. !

2010-05-24 @ 21:54:09

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0