body>

Svininfluensan?

Finns det nåt jag hatar mer än att vara sjuk så är det att vara sjuk när det är helg.
På helgen ska man äta god mat och mysa med sin familj. Jag vill helst kasta in handduken och dra täcket över huvudet.
Jag har fått en manlig förkylning, tror jag bestämt, för det är fan vad gnällig jag är.
 Eller svininfluensan. Jag vaccinerade mig ju aldrig. Den här förkylningen har bara blivit värre och värre sedan jag insjuknade i måndags natt. Jag kan fan inte ens andas längre. Doktorn fick skriva ut bricanyl till mig med!

Idag har Pappi-Roy hjälpt gudföräldrarna att flytta till ett finfint hus. (Avundsjuk!!!) och jag blev erbjuden att få lunch i huset. Det var knappt att jag orkade traska bort den korta biten och tog faktiskt bilen hem.
Precis när jag är på väg mot lunchen så ringer Sofie, gulliga fina Sofie. Hon är i krokarna med glass till min onda hals. Synd att jag inte var hemma bara!!!




Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0