body>

The spooky kid and the spooky godmother

Sids gudmor påverkas av månen, har svårt att sova vid nymåne, fullmåne eller var det halvmåne?
Det är till henne jag brukar beklaga mig när mitt, vanligtvis A-barn som sover hela nätterna, inte sovit alls.
Hon har då satt detta i samband med de gånger hon själv sovit dåligt och kollat kalendern och det visat sig att det är månens fel.
Inatt var månen tydligen full och i morse fick jag ett sms:
"Har Sid sovit inatt?"

Nej. Sid har inte sovit inatt.

Så jag föreslår att nästa gång det är fullmåne, halvmåne eller nymåne så tar du, Gudmor hand om min son så kan ni vara
vakna och yla tillsammans!?



Det är för övrigt samma gudmor som tror att Sid kommer ha nånting med världens undergång 21/12 2012 att göra, eftersom den ondskefulla ungen föddes den 21/12. Så på sin 3-årsdag kommer han förinta världen, eller nåt sånt.

(Man kan inte byta gudföräldrar, bara sådär va?)

Kommentarer
Postat av: Häxan

Ha,ha,ha!

Inte kan Sid ha nånting med världens undergång att göra. Det kommer inte att hända i vilket fall som helst. (det har jag inte tänkt på att det var samma datum)

Däremot har Sids gudmor och jag samma problem. Fullständigt omöjligt att sova vid fullmåne.

2010-05-28 @ 19:02:17
Postat av: Michelle

Jag tror att Sid är frälsaren, han ska fixa så inget ont händer det datumet. Så, om det inte gör det så hade jag rätt om det med!!;)

2010-05-30 @ 10:13:07

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0