body>

Lång vecka.

Detta har varit den längsta veckan i hela mitt liv, inte nog med att jag varit från min familj, jag har kört långa dagar med tokigt mycket information. På kvällarna har jag varit så trött av allt jag lärt mig, så det nästan snurrat i huvudet på mig. Nu är jag dock supertaggad att få använda mina kunskaper i min egen butik, och få jobba ihop med mitt eget gäng.

Medan jag varit borta har jag missat kanske det viktigaste av allt, Sid har börjat gå! Eller han går inte, han tar några steg varje dag. Redan när jag var i Stockholm fick jag sms om att de första stegen tagits hos farmor och farfar och denna veckan har typ tio steg tagits som mest. Givetvis var jag ju tvungen att se, när jag kom hem igår och ja, han står utan att hålla i sig och kan stapla fram ett par steg, men han är väldigt försiktig och sätter sig ner istället för att fortsätta.
Förutom att titta på när han går, så gosade jag ihjäl mina pojkar som jag saknat så.

Jag är så glad att jag har Roy, som stöttar mig i allt det här, trots att jag är mer borta än hemma just nu. På tisdag ska jag till Burlöv på Butikschefsmöte, så då är det dags att åka igen.
Han har inte gnällt en enda gång och när jag är trött och saknar min familj så peppar han mig istället. Det är värt allt för mig. Jag älskar dig så, pappiRoy.

Och tack till mina bästa vänner som underlättar så Roy kan komma iväg och träna en stund och även mormor och morfar som hjälper till när jag är borta. Vi uppskattar all hjälp såååå mycket!



Kommentarer
Postat av: mammatajkon

Hej

Jag lottar ut en behandling på Salong Sinnesro, här i kalmar, värd 1650:- i min blogg. skulle du kanske behöva efter en hektisk start???



Lycka till med nya jobbet i alla fall, kommer gå kanon!

2010-11-14 @ 07:34:10
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Anonym

2010-11-14 @ 10:44:17
Postat av: akiz

lycka till imån gumman. ha en superbradag på nya jobbet. kraaaaaam

2010-11-14 @ 21:37:26
Postat av: sara

usch, känner igen det där. ett ständigt puzzlande...skönt att man har nära o kära som ställer upp. det är GULD värt-- Grattis till nya jobbet, passar dej perfekt :) Kul!

2010-11-14 @ 21:43:39
URL: http://saras.blogg.viivilla.se/
Postat av: Michelle

Hej mamman...vet knappt hur du ser ut längra, antar att du är lika snygg som vanligt. Träffar din man och son oftare än vad jag ser dig.



Kul att han tar lite steg, tog något hemma hos oss också sist han var där :)



Puss på dig

2010-11-15 @ 08:43:23

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0