body>

Snart skärper jag mig.

Alltså, jag kan inte sköta min bebisblogg nu, för jag träffar knappt min bebis. Först datasystemkurs i Sthlm och nu en vecka i Karlskrona för Butikschefsutbildning. Nästa måndag finns jag äntligen på plats i butiken. Då tycker jag ni ska komma och handla. Har själv inte shoppat överdrivet mycket på Cubus förut, men det ångrar jag nu, det finns ju massvis av guldkorn. Har redan shoppat loss som en galning efter en dag i butiken.
I morse var jag och träffade mina arbetskompisar, supertrevliga tjejer. Jag var faktiskt nervös, måste jag erkänna. Att träffa ett gäng tjejer som redan känner varann och som är ett sammansvetsat gäng och försöka komma in och ta plats.

Det kommer nog bli bra när jag är färdigutbildad och fått jobba ett tag, just nu känns det mest som korvstoppning, mycket information på kort tid och jag HATAR känslan av att vara ny, att inte kunna allt, att inte vara bäst.
Det värsta jag vet är nog att byta jobb och nu kom den känslan tillbaka. Jag vill helst vara den som kan allt och är bäst på det jag gör. Men Cubus verkar vara ett toppenföretag och jag gillar alla jag mött inom företaget så jag har en känsla av att det kommer bli toppen.

När denna veckan är slut, ska jag skärpa mig med bloggandet, det är ett löfte!

Kommentarer
Postat av: Paula

Låter ju super spännande!! Tror man behöver lite pirr i magen ibland, då kommer man ett steg längre fram i livet;)Och oj vad jag blev shopping inspirerad!

Kram

2010-11-09 @ 08:36:27
URL: http://vackravitating.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Hur har du det? Jag tror också det kommer bli toppen, det är ju alltid lite läskigt att vara ny, men snart kommer du vara inne i det. Det är ju en intensiv period som börjar nu med med julhandeln och så, och då går det fort. Jag kommer och hälsar på dig någon dag när du är hemma från alla kurser hit och dit. Puss

2010-11-10 @ 16:37:18
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0