body>

Städdagar

Min högsta dröm har varit att lämna bort Sid för att storstäda. Skrubba rent hela skiten. Torka skåp in och utvändigt, skrubba toaletten ordentligt, kanske putsa fönster, torka lister, rengöra ugnen, rensa bort gammalt skit och organisera.

Eller ja, högsta dröm var väl å´ta i. Min högsta dröm är ju att vinna på lotto!

Men det känns som vi inte fått ordentligt städat på sisådär 10 månader. I dagarna två, som pappiRoy varit hemma har jag utfört underverk. Jag har rensat förråd och skänkt kläder och skor till bättre behövande. Jag har organiserat i alla garderober och rensat bort kläder vi inte använder, jag har organiserat bland papper och satt in viktiga sådana i pärmar. Jag har städat och skurat.

Meningen var inte att blogga om vad jag har städat utan bara att tala om, Fy fan vad man får mycket gjort när man är två hemma och den ena tar hand om barnet!




Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0