body>

Bara 57 dagar kvar...

Idag är det 57 dagar kvar till julafton. Min favoritdag på hela året. 31 dagar kvar tills man legitimt får julpynta. Det betyder väl att jag börjar om typ 2 veckor.
Jag har aldrig brytt mig om julpynt, eller pynt över huvudtaget innan. Men förra året var jag höggravid och sysslade kanske med det som dom kallar att "boa". Det var ju tvunget att vara fint tills bebisen kommer. Som om han bryr sig om det är fint runt honom, han stökar ju bara ner! I alla fall så gick jag loss på julpyntet och jag tyckte det var så mysigt med allt det röda, alla stjärnor och stakar. Så nu längtar jag tills det är dags att pynta igen.
Skynda på nu, så det blir jul snart!

Kommentarer
Postat av: akiz

två veckor kvar till siddens julafton!!! tänk vad mkt kul han kan riva ner när du pyntar, rena rama julaftonen tycker sid! :=)

2010-10-28 @ 20:58:16

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0