body>

Björnen sover.

I det här fallet är Björnen i vår familj, Roy. Om nätterna snarkar han nåt så fruktansvärt och när jag påpekat att han måste göra något åt det svarar han: Att han inte störs av det!!!

Nattliga samtal del 1.

Jag puttar, puttar, puttar och sparkar Roy.
Roy: vad är det?
Fia: Men du snarkar, kan du inte vända dig om.
Roy: Det är ju väldigt konstigt för jag är vaken och har munnen stängd (!!!)


Nattliga samtal del 2.

(Just denna kvällen gick Roy och la sig 20 minuter före mig och bör kanske tillägga att det är becksvart i vårt sovrum)

Putt, putt, putt, putt, knytnävsslag på axeln
Roy: men vad göööör du?
Fia: Älskling, du snarkar.
Roy: Va, gör jag ju inte alls, jag ligger ju här med öppna ögon. (!!!)


Det är inte riktigt läge att förklara att det går enklare att sova om man stänger ögonen eller att det verkar jävla idiotiskt att ligga med öppna ögon i ett becksvart sovrum.




Kommentarer
Postat av: Virva

Jag läste om en annons i Aftonbladet,skulle sparat det till dig men glömde det .tror det var nån spray på apoteket man skulle ha .

Gå in och fråga om det ?Kanske hjälper det lite ?



2010-10-01 @ 12:42:42
Postat av: Linda A

Haha, så låter de hos oss oxå, fast ja e inte lika snäll som du å putar, utan här e de bara sparkar som gäller!

Så Mårten har självmant lagt sig i soffan, å nu tycker han de e jätteskönt!

Men de kan ju bero på att han slipper nattvak å sånt! :)

Den där sprayen hjälper inte, ett ex provade, men ingen skillnad...

2010-10-01 @ 12:59:36
Postat av: Jaana

Det här måste varar nåt mysko.

Magnus är precis likadan.

Varje gång jag knuffar och drar till honom, så svarar han att han INTE sover!



Klart han sover. Jag är väl inte döv Haha.

2010-10-01 @ 13:45:07
Postat av: akiz

hahahaha. jag läste pruttar ist för puttar.... du kanske skulle testa det ist :) kram

2010-10-01 @ 21:52:16
Postat av: johanna w

haha haha! =)

2010-10-02 @ 13:11:20

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0