body>

Jag är inte alls negativ!

Sid har inte bara öroninflammation, utan även halsfluss och höstblåsor i munnen och på benen. Man kan säga att vi går all-in i den här familjen. När vi ändå ska vara sjuka så är vi ordentligt sjuka.
Har precis kommit hem från barnakuten eftersom ungen inte ens dricker vatten och jag såg några konstiga blåsor på benen. Dessa höstblåsor har även jag fått i munnen och på handflatorna. Jätteovanligt hos vuxna, men givetvis så får jag det. Nu tror jag att jag har bingo på ovanliga sjukdomar!

Folk som säger att man ska se positivt på saker och ting, hur menar dom då? Att jag ska vara glad att vi har en sån fin bil eller?

Kommentarer
Postat av: virva

Nej du ska se det positiva i att om ett par dagar är ni alla friska och krya och då känns livet underbart igen puss på er

2010-10-09 @ 20:24:16
Postat av: Carro

Det positiva är ju ändå att läkarna kan studera er lilla konstiga familj och hitta bättre botemedel till oss andra!

2010-10-09 @ 21:23:21
Postat av: akiz

åhhh gumman. ni har då verkligen allt mot er just nu. hoppas sidding kryar på sig snabbt nu och att han inte smittade ner oss idag för jag är verkligen inte avis på din situation, din stackare. alla styrekekramar till dig och krya på er pussar

2010-10-09 @ 23:29:50
Postat av: mammatajkon

Be att få utskrivet xylocain viskös, det är ett bedövande medel som man ger ihop med saft eller alvedon.

Elton hade ju jätteproblem med först blodblåsor och sen höstblåsor i munnen, så han fick det på sjukhuset, och sen fick vi ge det var tredje timme här hemma. Det var det som fick honom att kunna dricka/äta.

Lider med er!!!! kram

2010-10-09 @ 23:51:14
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: mammatajkon

Jag har förresten en halv flaska Xylocain Viskös om du vill ha.....

2010-10-10 @ 00:14:25
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Sisela

Aj, då!! Då var det bevisligen så att även små barn, kan få halsfluss. Vem kan man lita på när det gäller våra små =(, krya på er!!!

2010-10-10 @ 02:54:56
Postat av: Elin

Det positiva kan ju vara att ni tar all skit på en gång. När ni har klarat er igenom det här kommer ni vara friska i ett år, minst! Krya på er.



Kram kram.

2010-10-11 @ 08:29:04
Postat av: Frida

Kan bara fullständigt hålla med dig om att man börjar ju tvivla på vem man ska lita på!!! "Höstblåsor" eller "Mul och Klövsjukan" (låter ju jäkligt livat)!!! som det tydligen även kallas går på barnens dagis och där sa de att det ENDAST drabbade barn i förskoleålder!!!

Krya på er!//Kramelikram

2010-10-18 @ 00:39:41
Postat av: J I L L I Z

hejsan :D haft en bra dag?

2010-10-18 @ 01:14:16
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-18 @ 01:50:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0