body>

Kluck, kluck sa Ankan.

På tal om knipkulor.
Jag känner en tjej som brukade ha sina i när hon gick på disco.
Kluck, kluck sa det om henne, eller det vet jag inte om det gjorde för det var ju så hög musik. Men jag tror det.

Och på kommentaren om man kan ha sina knipkulor i när man är med sitt barn....
Vänta, jag förstår inte frågan.
Klart man kan. Mina knipkulor har inget som helst med något sexuellt att göra.
Jag tränar. Och det kan man väl göra samtidigt som man leker eller matar sitt barn.


Kommentarer
Postat av: akiz

Har hört att man kan få träningsvärk av dem om man har dem för mkt...stämmer det?

2010-10-28 @ 20:59:25
Postat av: Linda

Ja men, först ska man jun bara ha halva i! Å då blir de lite svårt å sitta ner å greja...

2010-10-28 @ 21:35:25

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0