body>

Knipkulor

Ett litet tag har jag känt mig kissnödig nästan jämt och haft svårt att hålla mig. Nämde det för min mamma som berättade för mig om framfall. Ett ord jag aldrig tidigare hört. Men framfall vill man verkligen inte ha och jag vet med mig att jag slarvat med knipövningarna. Jag har typ inte knipit alls. Så nu har jag investerat i ett par knipkulor, för här ska fanimej knipas.

Såhär står det om knipkulor:

Orsakerna till att använda knipkulor kan vara många. De kan användas till att förebygga livmoderframfall, att avhjälpa inkontinens eller att ge en snävare slida vid samlag.

Snävare slida låter så fint. Men det är inte därför jag använder dom. Utan för att jag inte vill kissa på mig eller att livmodern ska trilla ut!


Kommentarer
Postat av: A

ingen som vågar kommentera detta?

Jag älskar när du skriver om sånt som många upplever jobbigt att snacka om. Hade åxå kisseriproblem efter min grav. kämpa på med knipandet!

2010-10-27 @ 14:16:23
Postat av: Cissi

Jag har inte hellt knipt men har inga problem... kanske lite dumt men min BM sa att det var OK.



Min svärmor däremot tog för givet att jag hade fått problem med det efter förlossningen och kom med en kasse med Tena-bindor!

2010-10-27 @ 14:23:35
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: Robin

"ingen som vågar kommentera detta?"

-skriver den som använder "A" som namn?



/Robin

2010-10-27 @ 16:25:07
Postat av: Linda

Jag har oxå knipkulor som legat i sin förp. sen milton föddes!

Fattar bara inte när ja ska hinna använda dom?

Kan ju inte ha dom i när ja e m viggo väl? Ähh, ja fattar inte...

2010-10-28 @ 08:26:27

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0