body>

Min egna timme

Min bebis sover 1 timme om dagen. 1 timme! En viktig timme, som jag får för mig själv i lugn och ro.
Det är hemskt när man tänker på det, men som mitt liv ser ut idag har jag 1 timme för mig själv per dag. det är 7 timmar i veckan och 28 timmar på en månad. På en månad har jag nästan ett dygn av egen tid i lugn och ro. Fy fan!

Iallafall, den timmen varje dag är då man försöker tajma in ett toalettbesök, men jag vet inte hur ni funkar, jag kan oftast inte styra när det är dags för mig att göra nummer 2, så det skiter sig oftast. (Skiter sig, hahaha)
Jag försöker ibland äta lunch i lugn och ro.
Sminka mig om det är nödvändigt, typ om jag ska träffa folk.
Duscha. Ja, ibland sminkar jag mig innan jag duschar, då brukar jag bara tvätta kroppen och inte håret/ansiktet. Det är inte så lätt att planera längre så saker sker ofta i helt omvänd ordning.
Sätta mig framför datorn en stund.

Och typ just då vaknar han, alltid!
Hejdå folket!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0