body>

Världens bästa jeansleggings - Ni måste äga ett par!

Jag vet inte vad som hände, men nufötiden tycker jag inte att det är superskönt med jeans. Iallfall inte när man ändå bara går hemma och stökar, busar med Sid och är ute och går med vagnen.
Men de jeansleggings jag hittat är alltid så höga i midjan och "korvar" sig, så man får gå och dra i dom hela tiden.

Det är ju inte jag som ska modeblogga på denna sidan, utan Sid, men jag bara måste tipsa om dom här leggingsen som Kenza bloggade om här.
Bilden kunde lika gärna varit på mig, för dom sitter verkligen sådär perfekt trots att jag inte har en Kenza-kropp ännu :)
Dom finns inte att få tag i någonstans i Kalmar, men om ni hör av er till mig så fixar jag dom åt er, eftersom dom finns hos Revolt 22 

Finns i svart, jeansblå och mörkblå(otvättade) kostar 399 pix och är värda varenda öre.
(Jag har storlek small och brukar ha 26 i jeans vanligtvis.)
Men skynda, skynda för vi är ett gäng som väntar på en laddning jeansleggings och vi vill inte vänta för länge.


Kommentarer
Postat av: Linda Ahlgren

Jag vill ha!!

2010-10-20 @ 12:29:48

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0