body>

9 månader

Idag är det 9 månader sen lilleman kom till världen, om någon timme sisådär hade jag kämpat i 36 timmar för att få ut den envisa lilla gubben. Dom här 9 månaderna har gått betydligt fortare än dom nio han låg i min mage. Dom har gått helt sjukt fort faktiskt. Nu vet han vad mamma, pappa, vovve och lampa är. Han kan säga Va, mamma och pappa och nej, nej, nej. Han har tänder, kan krypa och äter det mesta som vi äter. Han är nästan en människa nu kan man säga. Nu inväntar vi bara nästa tecken på att han faktiskt är en människa, nämligen att han ska börja gå. Roy säger: Vilken dag som helst.
Jag är tveksam, särskilt med Charlie Chaplin-fötter, jag tror det är svårt att få balans då.






Kommentarer
Postat av: akiz

passa på att njut den tiden han fortfarande inte går vs springer. för gå kommer han att göra en dag, var så säker, även med hans chaplinfötter ;)tack för idag gumman.kram

2010-09-21 @ 20:55:57
Postat av: Sofie

Grattis sötis på 9 månaders dagen!! Så stadig som han är tror jag inte heller det dröjer länge, men som sagt, var glad så länge han bara kryper, med dubbel längd kan han göra dubbelt med hyss, lilla Emil. Puss

2010-09-21 @ 21:17:22
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Virva

Vilken goding han är ;-)

2010-09-23 @ 06:46:37

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0