body>

Nu ni....

Alltså, jag tycker ni är för tråkiga! Ni kommenterar ju nästan aldrig. Ni är faktiskt ganska många som läser bloggen. Man får vara anonym, men ni kan väl ge nån slags respons ibland. Annars kanske jag lösenordskyddar bloggen och bara låter dom närmsta läsa den! Tänk på det!
Är den inte lika rolig längre när jag inte är gravid och gnäller? Är det för mycket bilder och för lite text, snälla säg nåt, så ska jag tillfredställa er.

Eller fråga nåt!
Finns det inget ni vill veta? Fråga precis vad ni vill och jag ska svara ärligt och rakt (för det är jag bra på!)
Va anonyma, men fråga en liten fråga. Det måste hända något annars finns det ingen anledning för mig att fortsätta dela med mig av vårt liv till folk som ändå inte bryr sig! Jag försöker blogga på den lilla, lilla lediga tid jag har för att ge ER något. Så ge mig något tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Din blogg sätter guldkant på tillvaron. Du skriver vansinnigt bra, och du vågar säga sanningen, vilket gör att man själv också känner sig som en "normal" morsa lite då o då :-). Så snälla, lösenordsskydda inte bloggen!



Jag har ett par frågor också, sover Sid bra i vagnen även om ni typ är och handlar, är på Leos lekland o.s.v? Min lilla prinsessa vägrar nämligen sova om det är för mycket ljud runt omkring, du kanske har nåt tips!? Jag undrar också vad ni har för vagn? Tack igen för en bra blogg!

2010-09-06 @ 14:32:42
Postat av: Anna

Hjälp,hotas inte så.. Jag läser din blogg hela tiden men kommenterar aldrig.Tycker att din blogg är sanslöst rolig,även utan gravidgnäll och du tar väldigt fina bilder,dessutom är vi uppväxta i samma by även om jag är lite äldre än dig..Men vi har gått i sammma grundskola i alla fall. Nyfiken? :P

2010-09-06 @ 15:18:23
Postat av: en morsa

som sagt, du får verkligen inte lösenordsskydda din blogg. läser den jämt!

jag har också ett par frågor:



Hur många tänder har Sid?

hur många mamma-dagar tar du ut varje vecka?

och när skulle du vilja skaffa syskon till Sid?

2010-09-06 @ 15:52:58
Postat av: räkan

okej då!! jag ska skärpa mig!!

2010-09-06 @ 15:55:26
Postat av: Linnea

SNÄLLA lösenordsskydda inte bloggen. Jag hittade den av en slump och jag kan inte låta bli att läsa. Jag känner inte er men du skriver så härligt (och roligt!) så det känns som man ändå på ngt sätt känner er. :D Lilla Sid verkar som en härlig grabb och nu har man ju "föjlt" honom och de vore tråkigt att inte kunna göra det mer. Plus att "diet schemat" ska provas snarast möjligt.



Så TACK för en kul & bra blogg och NEJTACK för lösenord! :D



//Linnea

2010-09-06 @ 16:18:37
Postat av: Janet

Hittade din blogg av en slump!!

Ditt inlägg om hur tufft de var den första tiden med sid är precis så som jag känner nu..

Skönt att veta att man inte är ensam och att det blir bättre..

Tack för en ärlig och roligt blogg...

Älskar verkligen sids mode!!!

Mer sånt det är så inspirerande...

Kram janet

2010-09-06 @ 16:41:19
Postat av: Annie

Din blogg är bäst. Sluta inte!!!

2010-09-06 @ 20:37:55
Postat av: Häxan

Det är väl klart att du inte ska lösenordsskydda den. Är du galen?! Det cae ingen fråga. En retorisk sådan isf.

Du ser ju hur många som läser den. Till och med helt "okända"



Blogga på och börja skriv på en bok. (kan du ju göra när Sid sover, för du behöver väl inte sova? Det kan du göra när du blir 100 år :)

2010-09-06 @ 22:29:24
Postat av: Häxan

Som vanligt skriver jag så snabbt att jag inte hänger med. Det nyfunna ordet cae, betyder "var"

Tjaoo :)

2010-09-06 @ 22:31:03
Postat av: Mia

Håller med de andra!! din blogg är super, rolig och inspirerande! Fortsätt med det!!

Kram en gammal brevvän från förr :)

2010-09-07 @ 07:24:28
Postat av: Johanna me naglarna

klart som fan du inte ska sluta blogga Fia, glöm bort den tanken..du får skälla lite på läsarna ibland så alla blir lite påminda om att ge dig feedback;)



P&K

/j.

2010-09-07 @ 07:30:20
URL: http://johannasego.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskar att läsa din blogg, jag ska börja kommentera mera. Mer bilder på Sid tack! Kram.

2010-09-07 @ 08:09:13
Postat av: Elvisa

Du få absolut inte sluta blogga!

Ett par frågor till dig.

Hade ni några fler namnalternativ till sid? Om det hade blivit en flicka, vad skulle ni döpt henne till? Sid har jämt så fina kläder, skulle du kunna sätta på honom kläder med bamse tex? Har du sökt dagis till sid? Vart i så fall? Ps älskar verkligen din blogg.

2010-09-07 @ 08:23:58
Postat av: mammatajkon

jag läseri alla fall nån gång i veckan. Kommenterar dock inte lika ofta. Jag har full förståelse för folk som lösenordsskyddar sina bloggar, men tycker det skulle va trist om du gjorde det.

Tycker du är duktig på att forumlera dig, du skriver vad du tycker och du visar upp så fina kläder på Sid!



En fråga:

-hur gick det med den där knölen/knutan du hade i magen när du var gravid? försvann den av sig själv sen?

2010-09-07 @ 12:30:07
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Ung tjej

Jag läser din blogg lite då och då! Den är rolig och intressant! Fortsätt

2010-09-07 @ 12:54:49
Postat av: Cissi

Hot lönar sig :)



Ska försöka krya på mig så att vi kan ta djurparken på tors, är dock helt väck nu...

2010-09-07 @ 13:49:09
URL: http://till56pa56dagar.blogspot.com
Postat av: Michelle Bergh

Go Go Go! Fortsätt!



Jag ska bli bättre på att kommentera.

2010-09-07 @ 13:54:15
URL: http://monstylee.blogg.se/
Postat av: akiz

hahaha, det hjälper att hotas ser jag :).....Klart du ska fortsätta blogga!!!!! puss

2010-09-07 @ 20:11:10
Postat av: HH

Du skriver fantastiskt roligt! Ärligt är härligt! Keep up the good work :-D

2010-09-08 @ 10:38:16
Postat av: mammatajkon

jag kopierade ditt inlägg rakt av till min egen blogg och länkade till dig, hoppas det var ok!

2010-09-10 @ 07:49:37
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0