body>

Rummel och rabalder.

Oj, visst är det kul när det händer lite. Så här mycket action har det inte varit i mitt trista småbarnsliv på länge. Jag syftar givetvis på min egen blogg och dess kommentarer.
Nu har vi rett ut vem det var som kommenterade anonymt, dock kan man tydligen inte riktigt stå för sina ord utan som vanligt bortförklara. Jag kunde inte sagt det bättre själv än Rebecca gjorde, det verkar ganska OSMART att inte skriva det man menar om man nu ändå visste att det skulle missförstås. Jag tolkar det som att det som skrevs, var det som menades.
Och kommentaren i sig är helt okej, det är nämligen ett fritt land vi lever i och man får tycka precis som man vill.
Det som gjorde mig upprörd var att man kommenterar en sån sak anonymt.

Men hörni, nu sätter vi punkt för det här och ägnar oss åt lite Kärlek och lycka istället, eller vad säger ni???

Kommentarer
Postat av: Carro

Äkta kärlek är snygga skor, och det har jag idag därför är jag extra lycklig!

2010-09-28 @ 18:05:23
Postat av: Anonym

Du får tänka hur du vill om det jag skrev,, men du ser ;) Du blev i alla fall lite gladare,, det hände grejjer o det älskar ju du ;)

Jag bortförklarar inte mig,, jag förklarade hur jag menade o skrev. Osmart eller ej,, det tål att tänkas på. O anledningen till att jag skrev anonymt var att det var till DIG som sagt. Du skulle ju se att det var jag ändå.. men men,, olika tankar olika liv. Jag önskar dig all lycka o hoppas att du kanske bara liiiite lite tänker till nästa gång du blir nere att du kanske ska testa iallafall att tänka annorluna o se på vad du har precis framför dig.. Det är i alla fall det jag menar med min lycka. Egentligen spelar det ju ingen som helt roll vad jag skriver för det vrids ju ändå bara mot mig. Allt har en annan sida åxå. Jag står absolut för det jag skrev o det är så jag funkar det vet ju du. Att andra inte vet det fattar jag med eftersom jag inte känner dem. O Carro,, vi är ju inte ens vänner o att du ens har den orken till att vara så aktiv i detta säger ju en del om dig med.. men Hoppas att även du finner lyckan någon dag. Ha det gott allihopa! ♥

2010-09-28 @ 21:32:33
Postat av: OJ,, det var jag, den där Jenny Kalpakas ;)

2010-09-28 @ 21:33:04
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Carro

hmmm...skor kan väcka känslor...det var ju det jag sa!

2010-09-28 @ 23:43:47
Postat av: Ida H

Apråpå kärlek o lycka.. O pannkaksstekpannor, jag har två. Asså sånna där "plättelagg" tror jag bestämt äldre damer kallar dom. Jag har två. I gjutjärn självklart, vill du ha en? Du får en om du vill Fia! Skriv till mig på fb om du e intresserad så löser vi det!

2010-09-29 @ 00:15:08
Postat av: Annie

Gilla! Glömde ringa om skorna men vi löser det åt dig...du kan ju inte gå utan skor!? PÖSS

2010-09-29 @ 07:27:11
Postat av: Jaana

Är också LYCKLIG.

Inhandlat skoooor och två par jeans, en cardigan (skitsnygg)och dyr. Men jag är ju rik så det spelar ingen roll ;)

Beställt en härlig tjock tröja och en jacka.

Färgat håret för andra gången. Nu är jag så mörk så man blir rädd..ha,ha! Bättre än innan iaf.

Till sist. Det är symd om människorna , som Strindberg sa..eller menade han människan ;)

2010-09-29 @ 08:27:53

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0