body>

Jag ska bättra mig!

Härmed lovar jag och svär att jag ska bli bättre på att blogga igen. Jag älskar ju att skriva och därför ska jag prioritera det framöver. Men först ska jag inhandla vitaminer (alternativt amfetamin om inte vitaminerna gör mig pigg, hahaha)
Jag är nästan sjukligt trött. Ligger för det mesta i sängen, avsminkad och redo för natten innan klockan är åtta på kvällen. Som om jag vore 75 år.
Men, det har varit en lång jäkla vinter och idag när solen skiner så känner jag mig helt plötsligt jättepigg, och då har jag ändå varit uppe sen 07.00, trots att det är lördag.

Ni vet att jag sagt att när Sid blir tonåring och vill sova länge om mornarna ska han få det, för jag ska också göra det. Jag har ändrat mig!!! Förmodligen kommer jag vant mig vid att stiga upp innan tuppen även på helgerna tills dess och då ska jag minsann hämnas för hela hans barndom, genom att tvinga upp honom i arla morgonstund!

Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Jag älskar att sova.

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hur är vädret hos dig? :)

kram!

2011-04-09 @ 14:24:24
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hede också en sjuuuukt morgonpigg son! Uppe med tuppen (vid 4-5 tiden) varje morgon!



När han blev en trött tonåring "hämnades" jag och hans pappa genom att en morgon smyga in och hoppa i hans säng när han låg och sov, precis som han alltid gjorde hos oss när han var liten!



Gissa om han blev förvånad, förbannad och sen full i skratt! Hämnden är ljuv!

2011-04-10 @ 08:24:52
Postat av: Caroline

Underbart att ha dig tillbaka vid tangenterna!!!

2011-04-10 @ 22:28:08

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0