body>

Väntans tider...



(Dagen innan dagen D)

Min bästis är gravid (en av dom 2 gravida bästa kompisarna jag har) och hon har passerat det magiska datumet med snart 1 vecka. Jag lider verkligen med henne, för varje dag är som en vecka. Eftersom jag gick 16 dagar över tiden så kan man säga att det kändes som 16 veckor.

Nu ber vi till alla gudar att "Lilloffe" ska komma snart, helst innan 23 april, för det är fan min födelsedag!

Fast å´andra sidan tänker jag på vilka roliga födelsedagsfester vi kan ha ihop Lillis och jag, kanske inte 35 år och 4 år, men 50 år och 19årskalas. Det låter väl som en härlig skiva?
Ett gäng tanter och massa snygga brats.
Okej, Lilloffe kom på lördag vettja, så kan vi ha rajtantajtan ihop i framtiden!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vill att Lilloffen ska komma nu.

Ska till BM om en halvtimme, ska tvinga henna att skynda på det lite! :)

2011-04-20 @ 15:24:00
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag tycker du skriver så trevliga inlägg. Har du tid att skriva och förgylla min dag?:)

2011-04-25 @ 13:01:15

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0