body>

Sommaren är nu officiellt slut.

Jag ljög inte när jag sa att jag skulle blogga bättre på semestern än innan, jag hann bara inte. 6 veckors ledighet tog ut sin rätt, jag blev lat. Jag har till och med sovit middag på semestern och ibland gått och lagt mig samtidigt som Lilleman, vilket egentligen inte betyder så mycket eftersom han slagit vakenrekord i sommar och somnat först 23.15. Vi struntade i rutinerna, han har ju haft sommarlov. han har ätit mängder med socker i form av saft, juice, glass och fika.
Men nu är det nya tag, med rutiner och sovtider och väldigt lite sött som gäller.
I morgon börjar jag jobba. Sid och Roy fortsätter inskolningen på vårt nya dagis som vi fullkomligt älskar!
Så, vi kan väl säga att vi ses här några gånger i veckan under hösten, jag ska verkligen försöka det. Jag älskar ju att skriva!
Vår semester har varit fantastisk, vi har umgåtts med nära och kära, badat, solat, varit i Grekland, Simrishamn och på Öland.

Nu är sommaren slut. Eller ja, började den ens? Jag har rensat bort alla sommarkläder i garderoben och helt plötsligt blev den väldigt sorglig. Jag äger tydligen bara färgade sommarkläder och på hösten och vintern sörjer jag i svart, svart, svart!



Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0