body>

Mimmi!

Sid kan väldigt många ord, han pratar ganska bra förutom att han envisas med att kalla vissa saker för sina "egna" namn!
Farfar heter tillexempel "jaejae" och morfar "offan". Men det roligaste av allt är att han kallar alla insekter för Mimmi!

I morse snöade det och jag sa: titta det snöar och pekade upp mot himlen, sid tittar upp och får en snöflinga i näsan och börjar skrika som en galning att han fick en Mimmi i näsan!

Han trodde det var ett flygfä som flög upp i näsan!
Och jag, ja, jag dog förstås av skratt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ååå vilken sötnöt, jag förstår att du dog av skratt!!

2011-12-06 @ 22:32:10
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com
Postat av: Virva

Han är för Gooo.

2011-12-07 @ 07:17:34
Postat av: Johanna

Var har dina inlägg tagit vägen då Fia, du ska ju vila och ta det lugnt så då borde väl inläggen hagla in här eller;)



Ta hand om dig/ Johanna

2012-01-06 @ 16:11:59
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0