body>

Höjden av snurrighet

Alltså jag har alltid varit en person med stenkoll på allt och inte det minsta snurrig. Frågar man tjejerna på jobbet tycker dom nog att jag är helsnurrig, men det är mycket att hålla koll på och jag lär mig fortfarande massor. Kanske en blandning av stress och många bitar i det vardagliga livet som inte riktigt funkar just nu!


Men det jag gjorde idag slår nog höjden av snurrighet, dock var det inte på jobbet, som tur är. Hahaha.

Jag sms:ar min städhjälp och frågar när hon kommer på torsdag eftersom jag glömt att jag är ledig och helst håller mig undan när städhjälpen är här, annars börjar jag väl hjälpa till. Jag har inte hennes nummer inlagt i mobilen men skriver " När tänkte du städa på torsdag, ungefär, så håller jag och sid oss borta då"

Efter några minuter får jag ett sms från ett nummer som inte är inlagt i min mobil där det står: Runt ett halv två kommer jag.

Varpå jag inte fattar någonting, så jag sms:ar det okända numret och frågar: VEM kommer?

Alltså hon måste tro jag är så störd! Att jag glömt att jag frågat när hon kommer redan efter 3 minuter!!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha...Kul!!

Men Fia, du har för mycket i huvudet. Var försiktig.

2011-02-22 @ 07:48:18
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahahahaa!

2011-02-22 @ 07:58:53
Postat av: Carro

My God! Har du behövt vända med bilen för att du glömt nycklar, mobil eller annat? Påbörjar du en massa saker och lyckas inte slutföra en enda? Häller du muslin i morgonkaffet, lägger plånboken i kylen? Sån var jag innan jag satte huvudet i väggen...scary shit..

2011-02-22 @ 22:08:55
Postat av: Elsa

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 11:37:33
URL: http://smsalåna.nu

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0