body>

Can´t live with them, can´t live without them...

En jobbarkompis ska åka till Böda och grilla med sin sambo efter jobbet och ber honom att komma ihåg att ta med det marinerade köttbitarna som ligger i kylskåpet. Hon påminner honom TRE gånger om detta och väl uppe i Böda hittar hon en påse med frusen köttfärs i kassen som hennes sambo packat!!!


På väg ner till stranden bär Roy en strandväska med solkrämer, handdukar och min bikini när han kommer på att han glömt en solstol i husvagnen, så Sid och jag går före medan han går tillbaka för att hämta stolen.
Väl nere på stranden dit det är en bit att gå ser jag äntligen Roy komma gåendes och så fort han är inom räckhåll frågar jag "var är väskan?" eftersom han kommer med bara en solstol i handen, när han svarar "Vilken väska?"



Vad svarar man på en sån sak?
Väskjävlen du hade i handen men lämnade när du tog stolen för att du är en idiot som tydligen inte bara kan göra en sak samtidigt, du kan även bara bära en sak åt gången, ditt jäkla pucko.

Eller?


Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud..trodde bara det var min som var sån...

2011-06-09 @ 19:53:13
Postat av: johanna w

=)

2011-06-09 @ 21:32:44

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0