body>

Lite av mamma och lite av pappa



                                                          (Roy och Svärmor för typ 33 år sedan)



Alla säger jämt att Sid är sååååå lik mig, speciellt när jag var liten, då är han nästan en exakt kopia. Han är väldigt lik min storebror som liten, han är lik min pappa.
Han är en Sjöström helt enkelt, men så tittar man på Roy när han var liten och ojsan, han är visst en exakt kopia av honom också. Betyder det att Roy och jag är lika?
Är det vad folk menar med äktenskapslika?
The perfect match?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag trodde på riktigt att det var en bild på Sid som du gjort om i någon gör-så-att-foton-ser-gamla-ut-app. SJUKT lika!

2011-06-23 @ 20:40:27
Postat av: akiz

jag ger mig. han är sjukt likt sin pappa!!!!!! :) tack för en trevlig midsommar. kraaaam

2011-06-25 @ 14:59:20
Postat av: Sofie

Ja man ser verkligen att Sid är en mini Roy, även om jag ofta ser dig i honom också.

2011-06-26 @ 19:28:01
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Carro

Sluta. Så lik kan man inte va...

2011-06-27 @ 20:35:58

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0