body>

Citat: Nybrobrudar!

När jag fyllde 30 år fick jag en tjejresa i present av mina bästa vänner. En helg i Stockholm " all inclusive" skulle man nog kunna säga! En helt fantastisk helg som kom till mig väldigt mycket alldeles nyss i form av små citat nedskrivna på lappar under helgens gång.

Det är bara med dessa tjejer man har så roligt!

(Tulle skriker som en galning på Frank; Fraaaaaaaaaank, Fraaaaaaaaaaank, Fraaaaaaaaaank!)
-Du, kan va Frank! (Ja, Frank fick vara med lite trots han inte är tjej!)

-Kan du sluta dansa, han kör ju av vägen!!!!
(Dragge till Tulle på väg hem i taxin!)

-Men allvarligt taaaaalat!
(Jag, till duschen. Den berömda filmen finns på facebook!)

Jag tänker inte bli så bakis i morgon, så nu dricker jag bara sprit!
(Dragge tänker smart!)

-Dom är ju roligare än er!
(Tulle om sina andra vänner, Anna, bland annat!)

-Michelle, jag kommer inte in på din FB-profil. Jag söker på Pucko och hittar dig inte!
(Annie)

Vilken Linda? Runcrantz?
(Tulle om sin egen syster)

Jag måste ha gått upp 1 kg nu!
(Tulle efter  bara ha druckit kaffe när vi andra fikat!)

-Jag behöver en expert på hådare varor!
(Emmelie behöver veta information om imogas!)

-Jag kan allt om gaser, jag kommer från en gasfamilj!
(Carro skryter!)

-Jag har inga gaser, men jag älskar piller!
(Annie, när carro erbjuder Emmelie imogas))

-Ånej, nu kommer jag finnas på FB i min gördel!
(Emmelie tror att allt kretsar kring FB)

-Tulle, hämta en ipren och en whiskey till Fia!
(Carro försöker dra ner mig i träsket.... nja, jag hade tandvärk!)

-Varför har dom invigning av cykelbanan???
(Jag, kommer från landet och har ingen aning om vad Citybanan är..)

-Jag hade många namn på min. Dagmamman, mamman och Stina!
(Tulle om kvinnligt könsorgan!)

-Ska vi hem och ha dagmamme-mys?
(Dragge, verkar vilja ta det hela ett steg längre....?)

Alla vet ju vem dagmamman är nu... men vem är pappan?
-STYVPAPPAN!


Tjejer, jag saknar er. Skulle lätt fylla 40 genast om jag fick en helg ihop med er! Sova över, bråka om att vara tyst vid 05.00 på morgonen, breakdance:a i hallen, beställa in shots till den gravida och bara skratta tills jag dog!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahaha... sååå sjukt kul!! Hade glömt. Eller, jag visste att det var kul men alla dessa fraser! Galna! Repris tack!!;)

2011-11-14 @ 18:23:41
Postat av: Tulle/Helena

Ja, sjukt kul hade vi!!! ❤ Hahahhaha

2011-11-14 @ 19:05:39

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0