body>

Sofis matkasse

Matkassar i all ära, men jag har en bättre ide' till alla vars påhitt av veckomeny har torka!
Jag skriver en veckomeny, en inköpslista och publicerar varje dag recept för vad vi lagar!
Enkla vardagsrätter som inte tar för lång tid!

Jag vill ha minst fem ja! I kommentarerna för att köra!

Isåfall lägger jag ut inköpslista i morgon!

Och varför det är bättre än matkassen? Du kan själv byta ut det du inte gillar! Du handlar dina varor själv och kan på så vis påverka själv!


Då kör vi, är ni med mig???


Kommentarer
Postat av: Virva

japp :-)

2011-11-18 @ 15:14:02
Postat av: Johanna

Japp från mig med!

Bra förslag jag älskar få lite nya ideer!!



Ha det bäst/ j.

2011-11-18 @ 15:45:44
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com
Postat av: Fia #1

Jag är med!! ;)

2011-11-18 @ 17:45:47
Postat av: Michelle

Haha, du är för rolig. Ska bli spännande att se om du lyckas med den allsidighet, perfekta portioner, inget släng och samma pris alt lägre!;)

Varför isåfall inte låna receptblad av de som haft kassarna ett tag. Handla efter den inköpslistan och få supergod varierad bra mat?!

Fast, du är ju lite knusslig med mat så det är nog bäst du kör eget! Ja säger ja bara för att jag är nyfiken!

2011-11-18 @ 18:15:44
Postat av: Fia

Det blir inga perfekta portioner utan släng det kan jag inte lova! Jag tänkte ge tips på en veckas matsedel, för jag vet att många har slut på ide'er till mat, fast ändå inte vill köra på en matkasse! Har varken lovat billigare eller dyrare! Bara en matsedel så du vet Michelle :)

2011-11-18 @ 18:45:37
Postat av: Matilda

Ja!

2011-11-18 @ 20:41:39
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jaha, jag trodde du skulle konkurrera;) En veckas matsedel. Jag trodde du skulle köra varje vecka. Tänkte väl att det var stort att ta på sig;) Snällt av dig att hjälpa de med ide'torka. Vi har haft problem med att vi slänger för mycket och bara äter det vi gillar och inte provar sånt vi inte brukar. Men framför allt vill vi äta nyttigt och väldigt allsidigt å de är svårt när man inte vet riktigt vilka sidor av kosten man missar, eller äter för lite av. Linas har gjort det för oss, kanske det heter "Fia har gjort det för mig" i dina bloggläsares hem snart!;)

2011-11-18 @ 20:42:06
Postat av: Carolime

JA!!!

2011-11-18 @ 21:57:10
URL: http://mittlivsomcaroline.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jag har redan beställt matkorgen.se till nästa vecka. Men sen så! Är lite lätt trött på falukorv...

2011-11-18 @ 22:18:42
Postat av: Carina

Ja matsedel ser jag framemot. Go girl!

2011-11-19 @ 00:50:05
Postat av: Michelle

Förlåt om mina inlägg misstolkats. Jag menar inget illa, käftar bara. Tro att du lyckas super Fia, det gör du med det du företar dig!!;)

2011-11-19 @ 09:43:47
Postat av: Akiz

jag har sagt det förut, och säger det igen, jag gillar när du matbloggar,så jag är på!!! hatar att komma på matsedlar, så jag tar gärna tips på enkel och snabb och god mat. Men du kan väl för böfvelen handla åt oss också och köra hem det till oss, e du lat eller? ;):) kram

2011-11-20 @ 10:40:28
Postat av: johanna w

ja va roligt vi behöver idéer, för äter vi enbart tre saker i veckan jämt vad vi äter dom andra dagarna vet jag inte haha! och även om jag och nouvelle älskar köttfärssås och spaghetti och potatismos med fiskpinnar så tror jag att min lilla bebba behöver äta något annat här hemma, för det är snart det enda hon tror man äter och så tacos förstår =) så superkul!

2011-11-20 @ 18:21:56

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0