body>

Sid - The one and only?

Kan man älska barn nummer två lika mycket? Kommer inte Sid alltid vara lite mer speciell? Jag har svårt att förstå hur det ska kunna älskas exakt lika mycket. Jag vet att jag och mina syskon alltid försökt få mamma att säga att hon älskar den ena lite mer, men att hon alltid svarat att hon älskar alla tre precis lika mycket! Men det måste ändå finnas ett speciellt band till ettan? Eller?

Kan man älska barn nummer två lika mycket? Kommer inte Sid alltid vara lite mer speciell? Jag har svårt att förstå hur det ska kunna älskas exakt lika mycket.    Jag vet att jag och mina syskon alltid försökt få mamma att säga att hon älskar den ena lite mer, men att hon alltid svarat att hon älskar alla tre precis lika mycket!    Men det måste ändå finnas ett speciellt band till ettan? Eller?

Kommentarer
Postat av: thesis writing service

Parents love their children equally. They can't love one child more than another.

Postat av: Anonym

Va inte orolig Fia, du kommer älska tvåan lika mycket, jag minns så jävla väl att jag tänkte likadant. Klart att första barnet är lite speciellt, men det handlar inte om att kärleken till det barnet är större... dont worry Fian!!!

2011-10-11 @ 22:12:30
Postat av: Johanna

hmm, det va jag nageljohanna som skrev just, men mitt namn kom tydligen inte me..

2011-10-11 @ 22:14:44
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0