body>

Bara en bebis


 


                                   
                                          Ny bebis


                                     


                                        Sid - Bebis




Har varit på ultraljud idag och det var bara en bebis, tack och lov för det!
Allt såg fint ut och ungen låg med benen i kors. (lika chill som sin storebror med andra ord)
Den översta bilden är "nya" bebisen. Lite lik Jokern i Batman eller Beavis i Beavis & Butthead. Medan den nedre bilden visar vår bebis Sid. Han såg lite mer normal ut i ansiktet på sin bild, eller hur?

Jag är övertygad om att det är en liten pojke i magen, dock inget man kunde se idag då navelsträng var i vägen.
Vad tror ni, Pojke eller flicka?


Kommentarer
Postat av: johanna w

Söta båda två. Så himla mysigt att se sin lilla skrutt i magen. Tycker man kan se att dom ser lika ut, ny-bebis och sid-bebis, det blänker ju bara på översta. Jag tror ändå att det blir en liten flickbebis en liten sötnos som suger på tumme. grattis hela familjen

2011-09-14 @ 10:11:09
Postat av: Jaana

En pojk :)

2011-09-14 @ 15:59:57
Postat av: johanna

tror me på pojk

2011-09-14 @ 19:08:17
Postat av: Robin

Jag tror det blir en hen

2011-09-14 @ 20:24:55
Postat av: Sofie

både jag ni Stefan tror nog lite mer på pojk men jag brukar ju vara kass på att gissa så då blir det nog tvärtom en liten tjej :) Hoppas ni Kan se på nästa ul om några veckor.

2011-09-14 @ 23:33:21
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tro på flicka =)

2011-09-16 @ 14:58:39
Postat av: NB

Jag tror på en pojke! :)

2011-09-19 @ 16:38:08
URL: http://noblogg.se

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0