body>

En till bebbe på väg!

Och så måste jag ju passa på att berätta att i min lilla mage bor en lillasyster/lillebror till Sid som beräkans landa hos oss i Mars.
Än så länge mår jag strålande förutom att jag går och lägger mig vid 20.00 om kvällarna. Med andra ord väldigt trött! Jag håller alla mina tummar och tår för att detta blir den fantastiska graviditeten, den fantastiskt snabba förlossningen (inga 36 timmar igen, helst!) och så hoppas jag på en liten tjej. För man får önska, men man blir givetvis glad över vilket det än blir.

Jag känner mig lugn och harmonisk denna gången, så bloggen kanske inte blir så spännande som den var sist. Då hade jag ont, var bitter och det var en stor förändring i mitt liv. Denna gången är kroppen redan i "Family-mode" och jag ser bara fram emot en till liten fisunge som snabt blir 2 år. Den bästa åldern!

Ja, Grattis till mig som ska bli tjock för sista gången i mitt liv!


Och håll tummarna att det inte är tvillingar, då måste jag ta livet av mig!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Stort grattis Fia. Vad kul :)

2011-09-04 @ 15:58:04
Postat av: Cissi

Kul med både graviditets och bebisblogg! :) Har du inte varit på första UL? Det är nog bara en tror jag allt. Ska ni kolla om det blir en syster eller bror till Sidden eller ska det vara en överraskning?

2011-09-04 @ 19:59:40
Postat av: Sofie

Det ska bli så jäkla kul! Håller tummarna för den drömgraviditet och förlossning du förjänar!! Sid kommer bli en fantastisk storebror.

2011-09-04 @ 23:18:44
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Sisela

Stort grattis och lycka till!!

2011-09-05 @ 02:02:11
Postat av: Estelle

Åh shit va kul!! Du har en fantastiskt rolig blogg by the way. Den har förgyllt mina många dagar i bebisdimman! Grattis!

2011-09-05 @ 10:37:49
Postat av: Michelle

Grattis igen gumman!! Denna gången, som Sofie skriver kommer du få en bättre graviditet och förlossning. Det märker vi ju redan!

Puss på dig

2011-09-05 @ 11:20:30
Postat av: Stefan

Underbart! Stort grattis återigen! Jag hoppas dock verkligen inte att det sistnämnda stämmer för jag är tämligen säker på att det minst är två små filurer i magen :). Graviditeten och förlossningen blir säkert hur bra som helst ändå :).

Hoppas vi syns snart!

2011-09-05 @ 19:46:23
Postat av: Frida

Jättegrattis till er!! Superhärligt!! Kramar

2011-09-05 @ 23:34:46
Postat av: Anonym

Grattis, grattis!!! Väntar på alla dina blogginlägg.

2011-09-06 @ 21:28:48
Postat av: Marina

Grattis! Kramar Marina

2011-09-08 @ 16:25:44
Postat av: Marija

Syntes inte på dopet, din klänning var underbar!

Grattis och lycka till med nr 2. kram marija

2011-09-13 @ 20:38:41

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0