body>

Jag ska inte gnälla, jag har två friska barn, men lite väl otursdrabbad är jag väl ändå?!

Jag ska inte gnälla, jag har två friska barn, men lite väl otursdrabbad är jag väl ändå?

Mjölkstockning och såriga bröstvårtor hör väl till och alla kan få det, så den ska vi väl inte diskutera.

Livmodern drar inte ihop sig, smärtor i magen, får medicin som ska dra ihop den, vilket gör att jag får jättemycket sammandragningar!

Blodproppar i benet!

Bröstmuskelinflammation, som gör att jag inte kan lyfta, böja mig framåt eller använda vänster arm!

Hej och hå! Nu börjar allt kännas lite grått! Varför jag?!?

Och nyss ringde dom från sjukan, hade hittat
Streptokock B i mina odlingar!
Som kan överföras till barnet vid förlossning, så egentligen skulle jag haft medicin mot det innan jag födde!

Vad är det nästa gång? Cancer?

Till råga på detta, så har vi avlivat vår hund!

Det som inte dödar gör en starkare, sägs det.... Snart kan jag lyfta berg!

Men en liten förlossningsdepression är inte långt borta! Får man äta lyckopiller när man ammar? Kanske dags att ta tag i det innan jag kraschar?



Kommentarer
Postat av: J

Usch då! Nu har du det verkligen inte lätt. Nu har du all rätt att gnälla om du vill. Hoppas du får hjälp och att det blir bättre snart.

2012-04-13 @ 11:41:52
Postat av: Carina

Oj stackarn! Krya på dig och hoppas du inte råkar ut för mer tråkigheter nu.

2012-04-13 @ 14:08:26
Postat av: Anonym

men ojoj oj... Hur är det med Sally då? kollar dem henne också nu då. Nu räcker det med skit för er/dig. Nu ska bara lycka och välmående finnas i era liv för nu har ni fått nog av allt elände. Hoppas verkligen att det vänder nu. styrkekramar...

2012-04-13 @ 21:26:51
Postat av: akiz

det var jag som skrev innan

2012-04-13 @ 21:27:31

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0