body>

Katastrof!

Tänker ni också katastroftankar?
Jag gör det ofta!
Typ att Roy är på jobbresa och jag är hemma med barnen och så dör jag och barnen svälter ihjäl för ingen kommer och hälsar på oss på jättelänge!

Eller att jag dör och Roy sätter på barnen skitfula kläder och dom blir jättemobbade i skolan!

Eller att jag kör bil med barnen på en enslig Skogsväg och kör av vägen och dör och barnen överlever och ingen hittar dom och dom tynar bort i bilen!

Märker att mycket av mins katastroftankar kretsar kring min död, som att jag är oumbärlig för den här familjen, det är kanske det jag tänker på egentligen?!

För dom flesta tänker nog mer på katastrofer som att barnen ska sätta saker i halsen osv.
Min mamma gör det iallafall, hon tror att barnen ska sätta alla möjliga saker i halsen, så till den grad att hon skalar korv och apelsin från dess skinn, att hon
Mår psykiskt dåligt när barnbarnen äter klubba (säkert när hennes barn äter klubba också).

Vet inte varför jag kom in på detta egentligen, ville bar berätta vad jag spenderar dagarna med att tänka på!


Kommentarer
Postat av: Virva

Hahahaha Fia ,du vet väl att dom flesta blir som sina mammor ,så vänta bara .....Och ja, jag vill inte att du äter klubbor heller hahahaha

2012-04-20 @ 18:45:35
Postat av: mammatajkon.blogspot.com

Det där känner jag igen!

Jag har liknande tankar. Mest sätta-i-halsen-och-dö-kvävningsdöden-tankar, men även såna tankar att jag själv ska dö. Eller rädsla att jag ska göra massa jobbiga saker omedvetet. Råka köra på nån jag stannat för att släppa över på ett övergångsställe eller så.

Skitjobbigt!

2012-04-20 @ 20:40:16
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0