body>

Ligger inte och latar mig!

Idag har det varit fullt ös hela dagen!
Har fotat Sally hos atelje' Sofi, bilden som ska in i tidningen!
Är mycket nöjd!

Sen har jag varit förbi Cubus och shoppat och hälsat på!
Har inte varit där sen jag gick hem i början på mars!
Tjejerna hade det så fint och det fanns mycket snygga nyheter! Det bästa av allt var nog ändå lagret!!!
Jippie, vilket jobb dom gjort för att få ordning där!

Trodde det skulle kännas lite konstigt att gå dit och "bara vara Fia - inte chef", men hjärnan har nog gått i paus!
Eller var det för att jag inte behövde känna "va faaan har dom gjort" utan snarare, "vilka grymma brudar som fixar det även utan mig".
vilket innebär att jag gjort ett bra jobb, eller ja, det bästa! För när det flyter på lika bra utan chefen så har man verkligen lyckats!

Ni är fantastiska allihop, Cubusbrudarna!!!

Sen var jag på citygross och handlade inför mitt kalas! Ska fira min 21-årsdag i helgen och ska laga både mat och tårta!
Men det där med att bjuda hem folk utan att städa, det gör jag nästa gång.
Denna gången städar jag!!!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0