body>

Frågor och svar

Postat av: Michelle
Jag vill veta om du tänker ta kontakt med anonym och bli kompis så denna så gärna ville det? Tänkt på saken?

Svar: orolig över att jag ska hitta en ny "bästis"? 😉
Anonym får höra av sig så vi kan ta en kaffe då!

Postat av: Karin
Vad kostade ert hus? Ser så fint ut!!!

Svar: 2,6 miljoner låtsaspengar som
man får på banken!

Postat av: Rebecca
Hur vill du gifta dig? Jag valde verkligen mellan allt eller inget... antingen skulle det vara hundratals gäster, pompa o ståt... Al in! Men det slutade med att vi efter 7 år!!!!!! som förlovade drog till NYC o gifte oss, bara vi två!

Svar: alltså.... Egentligen är det festen vi vill åt, kanske bara ska ha en fest för kärlekens skull istället?
Är varken inne på marängtårteklänning eller någon kyrka så kanske bara blir balunset i slutändan!


Postat av: Tina
Jag skulle vilja få två recept av dig, champagnekycklingen och hur du gjorde med lövbiffen och täljstenen. Var det gott? Verkar vara en kul bjudrätt. Kram

Svar:
Färsk Kycklingfilé (en per person)
Philadelfiaost typ en msk eller mer i varje file'!
grillade paprikor (finns på burk)
parmaskinka eller bacon (2 skivor/ file')
3/4 flaska champagne alt. mousserande vin (resten dricker du upp själv medan du lagar!)
2-3 dl vispgrädde
Salt och peppar
Olja till stekning

Dela kycklingfiléerna och snitta upp dem. Salta, peppra ( ev lite chiliflakes) och fördela Philadelphiaosten och paprikorna i dem.
Rulla in kycklingfilén i parmaskinka eller bacon och stek (runt om) på medeltemperatur (ca 75 grader innetemp så är kycklingen klar! Stekte den 35 min på alla håll och kanter) hit kan du förbereda.
Häll på champagnen ( 3/4 dels flaska till 6 filéer) låt kycklingen puttra i några minuter. Lyft kycklingfiléerna ur stekpannan och rör ner grädden, smaka av med soya, salt och peppar. Servera med sockerärtor, sparris och ris.


Täljstensplattorna är köpta här (http://www.verner-verner.se/product/MAG-560612/)
Det blir supergott och är verkligen häftig bjudmat!
Vi har två stenar för att skifta men förvärmet dom två timmar i ugn på högsta värme!
Verkligen ett tips!!!

Postat av: Lotta
Hemma hos...jag älskar inredning och nu börjar ni väl komma iordning i nya huset?

Svar: ohhhh ja, vi var i ordning tre dagar efter inflytt typ, har jag inte lagt upp massa bilder för ett tag sen?
Men okej, det kommer mera!!!

Postat av: Linn
Var kommer dina barns namn från??
Dom är så koola och annorlunda!

Svar: Sid skulle hetat Rocco, men han var ingen Rocco och vi var verkligen oense om alla andra namn, så kom jag att tänka på Sid (Sengångaren i Ice age) och Roy tänkte på Sid vicious, i sex pistols!
Sally är döpt efter Sally Santesson, en av mina favoritpersoner! Har ni missat den serien med Sven Wolter och Maria Lundqvist så beställ genast dvdboxen!!!


Postat av: A
Älskar du verkligen Roy? Det verkar inte så i dina inlägg! Han förtjänar någon bättre!

Svar: Men älskling.... Klart jag älskar dig! Nån bättre än mig får du aldrig!
Eller är du en riktig människa som skrivit?
Isåfall, herregud och fruGud och Gud i London och gudvetallt vad du är trög!
Klart jag älskar Roy, frågan är om inte JAG kan få bättre!


Postat av: Jojjo
Har duvarit otrogen?

Svar: det beror på vad man definierar ett förhållande!!! Jag tror han tyckte vi var ihop oftast och jag inte! Så jag levde singelliv och kände mig inte alls otrogen! Och han har nog fortfarande inte en jävla aning vad jag gjorde när han stod och bankade på min dörr!

Men det var länge sen och preskriberat och glömt!
Så nä, aldrig otrogen mot någon som betytt något!


Postat av: Anonym
A...... Om hon väntar på att Roy skall fria till henne , så borde hon ju älska honom . Har du inte lärt känna hennes blogg ännu som är skriven med mycket ironi ....

Svar: mamma?






Sally ❤


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, du är kul!!
Dricker du kaffe med anonym gör jag slut!;)

2012-08-28 @ 20:23:18
Postat av: Lotta

Herregud! Sally - henne hade jag glömt, hon är ju bara FÖR bra!
Du verkar vara en supereffektiv människa - iordning efter typ 3 dagar! Hur orkar du???
Men vi ser gärna fler bilder från hus, uteplats & trädgård!

2012-08-29 @ 09:22:32

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0