body>

Nu fattar jag!!!

Jag började faktiskt bli lite rädd för mig själv när jag lipade för att Roy tog den sista chokladbiten i skafferiet!

Och jag tyckte så synd om mig för det kändes som om hela världen var emot mig och jag var så låg och deppig så jag undrade hur detta skulle sluta!

Men nu fattar jag! Det var mina hormoner som spelade mig ett spratt!
Idag fick jag nämligen min första mens!

Lite tidigt tycker jag, men så var det med Sid också! Så fort ungarna börjar äta lite vanlig mat och jag ammar mindre så kommer kroppen igång!

Så jag behöver inte ta livet av mig, det var visst inte så farligt, bara lite pms!


Kommentarer
Postat av: Eva

Så skönt!

2012-08-15 @ 14:36:25
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Johanna w

:) Så bra!!!

2012-08-15 @ 22:31:22
Postat av: AkizDin

Hahaha välkommen tillbaka ;)

2012-08-16 @ 21:13:10
Postat av: Akiz

Akizdin???? Det var fan inte jag som skrev det namnet. Jävla i-pad. Jag heter akiz punkt slut

2012-08-16 @ 21:14:19

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0