body>

Nytt år, nya tag!

Det är inget roligt att besöka den här bloggen längre, det förstår jag! Och så många gånger jag lovat att skärpa mig! Nytt år - nya tag?
Snart blir jag ju mammaledig och har all tid i världen???

Jag mår fantastiskt bra om man jämför med när jag väntade Sid! Växer så det knakar! 7 kg plus på mina 30 veckor!
Har dock fått väldigt mycket sammandragningar! Men man får väl säga att jag haft fullt upp på sistone! Julhandel och mellandagsrea på jobbet, flytt till hus och jul och nyårsfest att styra med!
På fredag ska jag till doktorn på order av min BM.
Försökte ta det lugnt i helgen och bara vila, det gick sådär! Många spontanbesök och rivning av en vägg för att öppna upp vårt hus ännu mer!

Vårt hus som jag älskar så! Trots sina små brister och fel!
Snart får vi härliga vänner till byn också! Ingen kunde vara gladare än vi!

Igår var en jäkla skitdag! Mycket ont i
Magen och stora tankar som malde i skallen!
Hur ska man älska det nya livet på samma vis som man älskar Sid?
Hur ska man få tid med två barn?
Hur ska man göra för att ge Sid lika mycket uppmärksamhet och kärlek?
Och när ska Roy och jag hinna med varann?
Och framförallt, hur snabbt kan jag bli smal igen?
Jag hatar verkligen tillståndet gravid!
Så, här har ni en som ska fira så fort lilltjejen är ute, för i den här magen kommer det aldrig mer växa ett foster!!!!
Aldrig nånsin!


Kommentarer
Postat av: Virva

Min vackra varkra dotter <3

2012-01-09 @ 12:50:45
Postat av: Johanna

Va fin du är (såklart)!!



Välkommen tillbaka i bloggträsket då och eftersom du är beordrad mycket V I L A så borde du väl ha tid att blogga, eller;)



Kram på dig Fia och by the way, dina funderingar kring nr 2. Grubbla inte på det, läs en bok istället, hahaha, nee men allvarligt, det löser sig..jag lovar!!



2012-01-10 @ 14:23:27
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0