body>

Hjälp!!!!

När sid var 4 mån vägrade han helt plötsligt flaskan! Jag skulle ha stor 30-årsfest och kände stor besvikelse över att jag skulle bli tvungen att ha med honom! Till slut lyckades min mamma få i honom lite mat och festen blev lyckad! Nu gör Sally precis samma sak, totalvägrar!!!!! Har provat olika flaskor, olika ersättningar, bröstmjölk, napp med litet hål, napp med stort! INGET funkar, hon skriker och gråter och är arg, ledsen, svettig och somnar sedan av utmattning! Hon har tagit flaska förut för ca 1 månad sen! Men för några veckor sedan var jag på strand med några kompisar och då fick Roy inte i henne nåt på 14 timmar, så att säga att hon äter när hon blir hungrig funkar nog inte!
Nu ska vi till Budapest om typ 2 veckor och ja, det ska inte med några barn på den resan.....

Så ge mig alla tips och knep ni har, för ungen SKA ta flaska då!!!'

Envis unge!


Kommentarer
Postat av: Akiz

Testat att koppa ist? Alltså ge henne med en liten speciell kopp som man matar barn med....pok

2012-07-17 @ 22:25:09

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0