body>

Dop

På lördag döper vi Sally och jag känner mig sjukt stressad!
För att hinna med allt som ska förberedas!
Hela denna veckan har jag haft en lista per dag med saker som ska göras!

Idag ska jag:

Handla mat
Handla på systemet
Lägga kyckling till det kallskurna i örtmarinad
Hämta säng till gudföräldrar
Fixa med grillar till festen på kvällen
Stryka min klänning, Roys och sids skjortor
Åka till kemtvätten
Hämta en blomma på Ikea
Förbereda lite mat

Pust, det är bara att sätta igång!
Vi ska bjuda på buffé på dopet med allt från västerbottenpaj till foccacia!
Hoppas det blir lyckat!
Men mest ser jag ändå fram emot den barnfria tillställningen på kvällen då jag ska njuta av en massa vin i 23 goda vänners sällskap :)



Kommentarer
Postat av: Stefan H A

Vi har en massa grillar om ni behöver och säg till Roy att han får stryka sin skjorta själv!!

2012-06-07 @ 13:02:20

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0