body>

Sådärja!

Vår älskade unge är nästan frisk! Feberfri, och bättre i magen! Inte helt bra, men så åker han på en vidrig förkylning med hosta och ögoninflammation istället!
Hans immunförsvar var väl på botten nu! Känns som han inte varit alls mycket sjuk på länge så det var väl hans tur (otur) att få en rejäl dos sjuka!

Vi slapp sjukhus eftersom febern hade sjunkit! Men halleluja för läkarna på barnavdelningen! Vilka underbara människor! En ringde för vi bestämt det och en annan bara för att höra hur det var med vår lille kille!!!

Vi missade tyvärr söta Sveas namngivningskalas idag men tycker att Sid ska bli helt frisk innan vi flänger med honom!
Maten går sådär, visst han har varit sjuk, men att äta en korv på en hel dag mättar inte ens en mus!

Idag provade vi en ny taktik, nämligen att inte tjata!
Det blev succé!
En korv, 9 små plättor och 2 smörgåsar med ost och massa mjölk!

28/6 har vi äntligen fått tid till dietisten, lovar att dela med mig om jag får några knep eller nån bra info till er andra som har kräsna ungar!


Kommentarer
Postat av: Akiz

Åhhh inte det oxå. Men vad skönt att han är frisk från febern. Tack för tipsen och hjälpen idag när jag ringde. Krama Sidden och sally från mig. Kram kram

2012-06-17 @ 10:23:18
Postat av: Carina

Ja snälla dela med dig till oss som har kräsna ungar.

2012-06-18 @ 14:58:18

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0