body>

Sally ferdinandsson

Måste visa er exakt HUR snäll hon är! Hon är typ så snäll man kan bli!

Jag håller på och stökar lite i huset, plockar och springer fram och tillbaka, Sally ligger i sin spjälsäng och pratar lite med sin sängmobil.
Efter en stund blir det tyst och jag fortsätter plocka, sen går jag förbi hennes rum och tänker att hon kanske somnade!

Nä, hon välte bara en gosebjörn över sig!
Men somnat det hade hon inte, när jag tog bort den fick jag ett jätteflin!

Men kära lilla du, säg ifrån, skrik till, gör nånting, ligg inte bara där och undra när nallen försvinner!!!

Älskade barn!


Kommentarer
Postat av: Virva

Ta bort den där vovven bums ,gud hon kan ju kvävas !!! Inte bra

2012-06-14 @ 16:19:46
Postat av: mia

Virva, no woories, hon längtade ju bara lite efter oss:)

2012-06-14 @ 20:54:04
Postat av: johanna w

åh gullunge!

2012-06-14 @ 22:04:18

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0