body>

Sjukling

I tre dagar har sid haft över 40 graders feber och klagat över ont i magen och benet! Igår blev han magsjuk och idag har han skrikit rakt ut över sina magsmärtor!
Jag ringde 1177 som tyckte vi skulle avvakta en dag till, men timmarna gick och han skrek ännu mer över sin mage så till slut fick Roy nog och ringde 1177 igen.
Till slut tyckte dom att vi skulle åka till akuten!
Efter några timmars väntan fick vi träffa en doktor som inte gav så många svar men bestämde att Sid skulle bli inlagd och fler prover skulle tas!

Så nu ligger han och Roy på barnakuten och jag och Sally åkte hem!
Dålig mamma?
Jag hatar sjukhus, jag hatar sprutor och jag började lipa bara dom sa att han skulle bli inlagd. Inte nån vidare tröst va?
Dessutom skulle inte hela familjen få plats på hans rum så då var det bättre att pappa stannade!

När jag lämnade dom hade Sid fått en piggelin som han inte ville ha (då är han sjuk!!!) och dom hade satt på Djungelboken på hans tv!

Dom satte embla på hans armar och skulle ta prover en timme senare, så här sitter jag nu och väntar på någon som helst info om vad det kan vara och hoppas inte på blindtarmen!!!

Lär inte sova en blund i natt, det känns som Sidden och jag delar hjärta just nu, när det gör ont i han så gör det ännu ondare i mig!
Jag önskar jag kunde ta hans smärta och oro just nu!

Och det är inte klokt vad smart han är, när han förstod att han blev tvungen att stanna och inte fick åka hem så sa han att han inte hade ont i magen längre!

Älskade barn, vad det gör ont i mig just nu! Jag älskar dig så, min unge!




Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0