body>

Fan, fan fan!

Det känns som om jag är med i någon slags tävling där jag nu kommit sist, så jävla jävla sist!
Jag VET att graviditeter inte går att tävla i, men vi var 5 som skulle ha, alla de andra fyra har babylycka och njuter av livet medan jag ser allt i svart och vill hänga mig i en snara i den stora björken på trädgården!

Så kom jag på en lösning, min kusins tjej ska ha sitt första barn, idag faktiskt och då kan jag ju tävla lite med henne, kanske jag kan vinna pyttelite?
Vad tror ni händer?
Slemproppen går, hon får värkar och har nu fått en dotter!

Min lott i livet, va?


Kommentarer
Postat av: akiz

åhhh, fick hon också på dagen? orättvist. men kul för dem så klart. En liten flicka där med. mysigt...din flicka kommer snaaaaart!

2012-03-25 @ 17:07:34

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0